Teknik Servis

ÇALIŞMA ARKADAŞLARIMIZIN VE TOPLUMUN SAĞLIĞI ÖNCELİĞİMİZDİR.

Siz müşterilerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın sağlığını güvence altına almak için tüm mağazalarımız ve teknik servislerimizde geçici süreyle sadece uzaktan hizmet veriyoruz. Bu süreçte hizmetlerimizde herhangi bir aksama yaşanmaması için bir dizi önlem aldık;

Ücretsiz Kargo ile Teknik Servis Hizmetine Devam Ediyoruz

Monster Notebook kullanıcıları, evinizden çıkmanıza gerek kalmaksızın teknik bakım hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz. Her zaman olduğu gibi ücretsiz kargo ile ürünlerinizi teknik servisimize gönderebilir ve yine ücretsiz kargo yoluyla ürünlerinizi teslim alabilirsiniz.

Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayın

TEL: +90 0850 255 11 11

E-posta: destek@monsternotebook.com.tr


Ürün Gönderimi

  • Aras Kargo Anlaşma numarası (Anlaşma No: 1809944310929) ya da açık adres bilgilerini (Osmanağa Mh. Mühürdar Fuat Sk. No: 10 Kadıköy/İstanbul) belirterek karşı ödemeli ürün gönderimi yapabilirsiniz. Ürün gönderimi sırasında ürünün transfer sürecinde korunması için yeterli koli ve ambalaja sahip olması gerekmektedir. Ürünün sağlam ambalajlanması muhtemel oluşabilecek hasarların önüne geçecektir. Kargo firması eksik ambalaj sorunundan dolayı oluşan hasarlardan sorumlu değildir, Monster’e ait ürün gönderimlerinizde kullanıcılarımızdan kargo gönderi ücreti talep edilemez, kargo gönderi ücretleri Monster Bilgisayar Teknoloji Ürünleri A.Ş.’ye aittir.

  • Ürünü anlaşmalı olduğumuz Aras kargo dışında farklı kargo firması ile ürünün gönderilmesinin istenmesi durumunda ürün ile ilgili tüm hasar sorumluluğu ve gönderi ücreti kullanıcı tarafından karşılanır.

  • Servis dönüşü ürünü kargodan teslim alım esnasında kontrol etmeyi, ürünün hasarlı olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturmayı unutmayınız.

  • Ürün gönderim öncesi yaşadığınız sorunu tümü ile güncel iletişim bilgilerinizi belirtmek ve data yedeğinizi alarak göndermeniz servis sürecinizi en aza indirecektir.

  • Not: Ürünlerinizin içerisinde data olması halinde ürününüze tam olarak müdahale edilemez. Ürününüz test birimlerinde test diski ile test edilir. Bu sebepten dolayı ürününüzü servisten teslim aldığınızda hatalar ile karşılaşabilirsiniz.

    Ürünü servise bırakma esnasında önemli data olmamasına dikkat ediniz.

    Servis Süresi

  • Arızalı ürün servis sürecimiz 1 ile 7 gün arasındadır, bu süreci aşan ürünler için Servis tarafından ayrıca bildirileceksiniz.

  • Servisimizde arıza tespit ya da teşhis ücreti bulunmamaktadır.

  • Servis Süreçlerinde Sanayi Bakanlığının belirlediği 20 iş günü süreci uygulanmaktadır, azami 20 iş gününde sonuçlandırılamayan ürünler değişim ya da iade yapılır.

  • Ürün Takibi

  • Ürününüz servise geldikten sonra yapılan incelemelerde kullanıcı hatası ya da garanti dışı görülmesi durumunda öncelikle ürününüze Expertiz işlemi uygulanarak onayınız için servis yetkilileri tarafından bilgilendirilirsiniz. Onay ya da red kararınıza istinaden ürünün onarım iade süreci tekrar başlayacağından ürün onarım gün sayacı tekrar baştan başlayacaktır.

  • Ürünün onarım süreçleri ile ilgili kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yaşanacak olası aksaklıklar kullanıcı sorumluluğundadır.

  • Ürününüz garanti dahilinde ise servis ürün ile ilgili tüm süreçleri tamamlayarak ürün hazır olduğunda gönderim öncesi kullanıcılarımız bilgilendireceklerdir.

  • Garantili ürünlerde servis süreci ürün kargo firmasına verdiği andan itibaren başlar, garanti haricindeki ürünler için ürün servise giriş yaptığı anda başlar ve kullanıcı onay süreci yasal süreye dahil değildir.

  • Ürününüz serviste olsun olmasın 0 850 255 11 11 numarasını Pazar hariç 09:00 ile 18:00 saatleri arasında arayarak ya da 7 gün 24 saat bu link üzerinden mesaj göndererek servis süreci ve ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Ürün Teslimi

  • 30 gün içinde servisten alınmayan üründen ardiye ücreti talep edebilir. 90 gün içinde alınmayan ürünlerden Monster Notebook sorumlu tutulamaz.

  • Ücretli olarak yapılan işlemlerde ödeme yapılmadan ürün çıkışı yapılmaz. Ödeme yaptığınızda ürün gelen adrese ya da güncellediğiniz yeni bir adrese gönderilebilir. Ücret onayı, data onayı ya da ürünün onarımı için gereken ödeme için beklenilen süre servis sürecine dahil değildir.

  • Herhangi bir sebepten kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yasal süre (20 iş günü) geçmeden ürünün geldiği adrese ya da önceden belirttiğiniz adrese onaysız gönderimi yapılacaktır.