Oyuncunun En Güçlü Canavarı Semruk Çok Yakında!

Son
Gün
Kalan Süre

Teknik Servis

Monster Merkez Teknik Servis

Sizin ve çalışanlarımızın sağlığı için mağaza ve teknik servis hizmetlerimizi geçici süreliğine uzaktan gerçekleştiriyoruz.

Teknik Servisimiz teması en aza indirmek için uzaktan hizmet vermeye devam etmektedir. Yetkili servise göndermek istediğiniz ürünleri, ücretsiz Aras Kargo hesabımızı kullanarak tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Detaylı bilgiler için aşağıda yer alan *Ürün Gönderimi* başlığını incelemenizi rica ederiz.

0850 255 11 11 numaralı Çağrı Merkezimiz, 7/24 size hizmet vermektedir.

Ürün Gönderimi

  • Ürününüzü Monster Notebook Teknik Servisi’ne ücretsiz şekilde ulaştırmak için,size en yakın Aras Kargo şubesine giderek, kargo yetkilisine 1809944310929 numaralı Monster Notebook Hesap Numarasını vermeniz ve karşı ödemeli gönderim yapacağınızı belirtmeniz yeterlidir. Cihazınızın yetkili servise gidiş gelişindeki kargo ücretleri Monster Bilgisayar Teknoloji Ürünleri A.Ş. tarafından karşılanacaktır.

    Lütfen ürünün içerisine arıza notu ekleyiniz.

    Taşıma sırasında zarar görmemesi için ürününüzü sağlam şekilde paketlemelisiniz. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu içine yerleştirilmeli, köpük ve sünger gibi malzeme ile desteklenmelidir. Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü sorumluluk kabul etmeyecektir.

    Monster Notebook Teknik Servisleri:

    İstanbul: Osmanağa Mh. Mühürdar Fuat Sk. No: 10 Kadıköy/İstanbul

    Ankara : Çukurambar Mahallesi Ufuk Üniversitesi Caddesi, Farilya Business Center No:8/A Çankaya/Ankara

    İzmir : İsmet Kaptan, Gazi Blv. No:118/A, 35210 Konak/İzmir


  • Ürünü anlaşmalı olduğumuz Aras kargo dışında farklı kargo firması ile ürünün gönderilmesinin istenmesi durumunda ürün ile ilgili tüm hasar sorumluluğu ve gönderi ücreti kullanıcı tarafından karşılanır.

  • Servis dönüşü ürünü kargodan teslim alım esnasında kontrol etmeyi, ürünün hasarlı olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturmayı unutmayınız.

  • Ürün gönderim öncesi yaşadığınız sorunu tümü ile güncel iletişim bilgilerinizi belirtmek ve data yedeğinizi alarak göndermeniz servis sürecinizi en aza indirecektir.

  • Not: Ürünlerinizin içerisinde data olması halinde ürününüze tam olarak müdahale edilemez. Ürününüz test birimlerinde test diski ile test edilir. Bu sebepten dolayı ürününüzü servisten teslim aldığınızda hatalar ile karşılaşabilirsiniz.

    Ürünü servise bırakma esnasında önemli data olmamasına dikkat ediniz.

    Servis Süresi

  • Arızalı ürün servis sürecimiz 1 ile 7 gün arasındadır, bu süreci aşan ürünler için Servis tarafından ayrıca bildirileceksiniz.

  • Servisimizde arıza tespit ya da teşhis ücreti bulunmamaktadır.

  • Servis Süreçlerinde Sanayi Bakanlığının belirlediği 20 iş günü süreci uygulanmaktadır, azami 20 iş gününde sonuçlandırılamayan ürünler değişim ya da iade yapılır.

  • Ürün Takibi

  • Ürününüz servise geldikten sonra yapılan incelemelerde kullanıcı hatası ya da garanti dışı görülmesi durumunda öncelikle ürününüze Expertiz işlemi uygulanarak onayınız için servis yetkilileri tarafından bilgilendirilirsiniz. Onay ya da red kararınıza istinaden ürünün onarım iade süreci tekrar başlayacağından ürün onarım gün sayacı tekrar baştan başlayacaktır.

  • Ürünün onarım süreçleri ile ilgili kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yaşanacak olası aksaklıklar kullanıcı sorumluluğundadır.

  • Ürününüz garanti dahilinde ise servis ürün ile ilgili tüm süreçleri tamamlayarak ürün hazır olduğunda gönderim öncesi kullanıcılarımız bilgilendireceklerdir.

  • Garantili ürünlerde servis süreci ürün kargo firmasına verdiği andan itibaren başlar, garanti haricindeki ürünler için ürün servise giriş yaptığı anda başlar ve kullanıcı onay süreci yasal süreye dahil değildir.

  • Ürününüz serviste olsun olmasın 0 850 255 11 11 numarasını Pazar hariç 09:00 ile 18:00 saatleri arasında arayarak ya da 7 gün 24 saat bu link üzerinden mesaj göndererek servis süreci ve ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Ürün Teslimi

  • Elden bırakılan ürün servis formu ile gelen kişiye teslim edilir.
  • 30 gün içinde servisten alınmayan üründen ardiye ücreti talep edebilir. 90 gün içinde alınmayan ürünlerden Monster Notebook sorumlu tutulamaz.

  • Teknik servisimize elden bıraktığınız ürünü belirteceğiniz adrese kargo ile isteyebilirsiniz. Ürünü servise bırakan kişi talep edilen evraklar karşılığında kargo ile ürünün kendine teslim edilmesini isteme hakkına sahiptir.

  • Elden teknik servisimize bırakılan ürün servis formu ile gelen kişiye teslim edilir, Servis formu herhangi bir şekilde kaybolması halinde ürünü servise bırakan kişi kimlik-ehliyet-pasaport gibi resmi kişisel belgeler ile teslim alabilir.

  • Ücretli olarak yapılan işlemlerde ödeme yapılmadan ürün çıkışı yapılmaz. Ödeme yaptığınızda ürün gelen adrese ya da güncellediğiniz yeni bir adrese gönderilebilir. Ücret onayı, data onayı ya da ürünün onarımı için gereken ödeme için beklenilen süre servis sürecine dahil değildir.

  • Herhangi bir sebepten kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yasal süre (20 iş günü) geçmeden ürünün geldiği adrese ya da önceden belirttiğiniz adrese onaysız gönderimi yapılacaktır.