Yılın Online Etkinliği
Monster #WASD Canlı Yayın

CANLI İZLE
Son
Gün
Kalan Süre

Monster Çözüm Merkezi

Sipariş
  • Yeni Monster Notebook’umu nasıl sipariş edebilirim?

    Web sitemiz üzerinden ürünlerimizi inceleyebilir, teknik özelliklerini karşılaştırabilir ve sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Üyeliğim’e giriş yaparak, Hesabım menüsünde yer alan Siparişlerim seçeneğine tıklayıp, siparişinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz.

  • Yedek parça ya da aksesuarları nasıl satın alabilirim?

    Yedek Parça siparişlerinizi 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçerek verebilirsiniz (ADAPTÖR, SSD, HDD, RAM, BATARYA, HDD SABİTLEME APARATI). Aksesuar siparişlerinizi de Web sitemizde bulunan Oyuncu Ekipmanları sayfasından verebilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl değiştirebilirim?

    Sipariş değişikliği talepleriniz için 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişim eksik veya hatalı gelirse, Monster Notebook ile nasıl iletişime geçebilirim?

    Siparişinizin tarafınıza eksik veya hatalı ulaştığını düşünüyorsanız, 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz.

Ödeme
  • Parçalı ödeme nedir, nasıl yapabilirim?

    Parçalı ödeme yöntemi sayesinde; Ödemelerinizi birden fazla kartla gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz ödemenizin bir kısmını Havale/EFT ile yapabilir ve kalan tutarı birden fazla kart ile ödeyebilirsiniz.

    Siparişinizin hızlı şekilde tarafınıza ulaşması için, ödeme yaparken https://odeme.monsternotebook.com.tr/ ekranında yer alan Açıklama bölümüne lütfen SIP0123456789 şeklindeki sipariş numaranızı yazınız.

    Siparişiniz ve yaptığınız ödemeler uzmanlarımız tarafından kontrol edilip onaylandıktan sonra siparişiniz sevk edilecektir. Detaylı anlatım için videomuzu izleyebilirsiniz.

  • Taksit seçeneklerim nelerdir?

    Taksit seçenekleri bankalara göre değişiklik göstermekle birlikte, dönemsel kampanyaları web sitemizin ana sayfasında açıklanan bannerlar üzerinden takip edebilirsiniz.

    Ürüne ait taksit seçeneklerini ürün özelleştirme sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

  • Ödeme seçenekleri nelerdir?

    Ödeme Seçenekleri sayfasında detaylı açıklamalarını görebileceğiniz gibi, alışverişlerinizi kredi kartınız ile tek çekim veya taksitli olarak yapabilir, parçalı ödeme seçeneğiyle aynı alışveriş için birden fazla kartı aynı anda kullanabilirsiniz. Dilerseniz, havale/EFT, GarantiPay, BKM Express ve kapıda ödeme yöntemleri de tercih edebilirsiniz.

    Kapıda ödeme, adresinizde kredi kartınızdan tek çekim ile yapılır (azami 10bin TL ile sınırlıdır). Kapıda ödeme hizmet bedeli 50 TL’dir.

Stok Durumu
  • Bir ürünün stok durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Sitemiz üzerinden stoklarımızda bulunan Notebook modellerini görüntüleyebilirsiniz.

    Ürün sayfasında yer alan Mağazalar Stok Durumuna tıklayarak, İstanbul, Ankara ve İzmir mağazalarımız için stok durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Teslimat
  • Ürünü mağazadan teslim alabilir miyim?

    Siparişinizi oluştururken ‘’mağazadan teslim’’ seçeneğini işaretleyebilir, İstanbul, Ankara, İzmir mağazalarımızdan birini tercih ederek siparişinizi belirlediğiniz mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

  • Teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Teslimat adresi değişikliği talebinizi iletmek için, 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz. Talebiniz, siparişinizin durumuna göre değerlendirmeye alınacaktır.

  • Satın aldığım ürün taşıma esnasında hasar alırsa ne yapmalıyım?

    Ürünün kutusunda hasar varsa kargo görevlisine, Hasar Tespit Tutanağı tutturunuz. Kutuda hasar yok ancak üründe hasar varsa Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Ürün ile birlikte Tutanağı Servisimize göndermelisiniz.

Ürün Karşılaştırma
  • Ürünleri nasıl karşılaştırabilirim?

    Ürün özellik sayfalarında bulunan ‘’Karşılaştır’’ butonunu kullanarak modelleri birbirleriyle karşılaştırabilirsiniz.

Ürün Özelleştirme
  • Ürünümü özelleştirerek satın alabilir miyim?

    Satın almak istediğiniz modelin sayfasında ‘’ÖZELLEŞTİR VE SEPETE EKLE’’ butonuna tıklayarak ürünü tercihinize göre özelleştirebilirsiniz.

Teknik Servis Ürün Durumu
  • Onarımdaki cihazımın durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Cihazınızın onarım durumu hakkında bilgi almak için 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz.

Teknik Servis Kargo
  • Onarımdaki ürünümün teslimat adresini nasıl değiştiririm?

    Adres değişikliği talebinizi ürün bilgileriniz ile birlikte (Seri No, Servis Form Numarası vb.) 0850 255 11 11 numaralı Destek hattımızı arayarak veya destek@monsternotebook.com.tr e-posta adresimize iletebilirsiniz.

  • Servisten gelen ürün kargoda hasar aldıysa ne yapabilirim?

    Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise ‘’Hasar Tespit Tutanağı’’, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise ‘’Durum Tespit Tutanağı’’ hazırlatmanız gerekmektedir. Ürün ile birlikte tutanağı servisimize göndermelisiniz.

  • Kargo takip numaramı nasıl öğrenebilirim?

    Kargo takip numaranız, ürününüz kargoya verildikten sonra oluşmakta olup sistem de kayıtlı olan telefon numaranıza SMS ile iletilmektedir. Ürün bilgileriniz (Seri No, Servis Form Numarası vb.) ile birlikte 0850 255 11 11 numaralı Destek hattımızdan veya destek@monsternotebook.com.tr e-posta adresimizden bilgi alabilirsiniz.

  • Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Kargonuzun teslim edilmesi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açarak satın aldığınız ürünü kontrol edebilirsiniz. Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise ‘’Hasar Tespit Tutanağı’’, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise ‘’Durum Tespit Tutanağı’’ hazırlatmanız gerekmektedir. Ürün ile birlikte Tutanağı Servisimize göndermelisiniz.

Teknik Destek (Yazılım)
  • Cihazımdaki sürücüleri nasıl güncellerim?

    Cihazınızla uyumlu olan güncel sürücüleri, Sürücüler sayfamızdan indirebilirsiniz.

  • FPS performansımı nasıl artırabilirim?

    FPS performansınızı artırmanın birkaç temel adımı bulunmaktadır;

    1. Cihazınızda yüksek hızlı SSD (NVMA) kullanılması veri okuma ve yazma hızlarını arttıracağından dolayı FPS konusunda iyileştirmeler sağlayacaktır.
    2. İşletim Sistemi’nizi ve sürücülerinizi her zaman güncel tutmalısınız. Cihazınızla uyumlu güncel sürücüleri, Sürücüler sayfamızdan yükleyebilirsiniz.
    3. Cihazınızın FPS’sini artırmak için Notebook'larda Performans Ayarları Nasıl Yapılır? Videomuzu incelemenizi tavsiye ediyoruz.
    4. Oyun oynarken bilgisayarınız her zaman prize takılı olmalıdır. Denetim Masası\Tüm Denetim Masası Öğeleri\Güç Seçenekleri ayarının Yüksek Performans şeklinde seçildiğinden emin olunuz.
  • Monster Kontrol Merkezi kurulumu / ayarları ile ilgili sorularımı nasıl ulaştırabilirim?

    Monster Kontrol Merkezini Sürücüler sayfası üzerinden cihazınıza yükleyebilirsiniz. Ayrıca, Monster Kontrol Merkezi - Nasıl Kurulur ve Nelere Dikkat Edilmeli? isimli videomuzu da izleyerek detaylı bilgi alabilir veya 0850 255 11 11 numaralı çağrı merkezimizden 7/24 canlı destek alabilirsiniz.

  • Klavye ışıklandırması hakkında bilgi alabilir miyim?

    Monster Notebook ürünlerinde Klavye Aydınlatma Teknolojisi BEYAZ TEK BÖLGE, RGB TEK BÖLGE, RGB 4 BÖLGE, RGB HER TUŞA AYRI RENK olarak 4 gruba ayrılmaktadır. Klavye ışıklandırma ayarları Kontrol Merkezi yazılımı ile yönetilmektedir.

  • Wi-Fi bağlantısı hakkında destek alabilir miyim?

    Cihazınızın Wi-Fi bağlantısında sorunlar yaşıyorsanız, öncelikle Windows 10 üzerinden BAŞLAT/AYARLAR/AĞ VE İNTERNET/AĞ SIFIRLAMA işlemlerini uygulayarak Ağ Ayarlarınızı sıfırlayınız. Ardından Sürücüler sayfasında ürününüze ait modeli seçerek uyumlu Wi-Fi sürücüsünü tekrar yükleyiniz.

Teknik Destek (Donanım)
  • Cihazıma güç gelmiyor / cihaz açılmıyor. Ne yapabilirim?

    Cihazınızı Teknik Servise yönlendirmeden önce aşağıdaki adımları uygulamanızı öneriyoruz;

    1. Şarj Adaptörünün bağlantısını keserek öncelikle güç düğmesine 25 sn. basılı tutunuz.
    2. Klavyede bulunan FN, B tuşlarını ve güç düğmesini aynı anda 30 sn. boyunca basılı tutunuz.
    3. Cihazınızın şarj adaptörünü tekrar takınız, güç düğmesini 3 sn. boyunca basılı tutarak cihazınızı açmayı deneyiniz.
    4. Cihazınız halen çalışmıyorsa ürününüzü yetkili servislerimize yönlendirebilirsiniz.
  • Ekranımda ölü piksel var. Ne yapabilirim?

    MONSTER notebook modellerinde, ilk 30 gün içinde çıkabilecek piksel hataları için panel değişimi yapılmaktadır.

  • Ekranımda yatay / dikey çizgiler var. Ne yapabilirim?

    Yaşamış olduğunuz durum yazılım veya donanım kaynaklı olabilir. Bunu tespit edebilmek için, cihazınızın açılışı sırasında F2 tuşuna basarak BIOS menüsüne girebilirsiniz. BIOS ekranında herhangi bir çizgilenme bulunmuyorsa; tekrar Windows’a giriş yaparak, Nvidia ve Intel ekran kartı sürücülerini cihazınızdan kaldırınız ve Sürücüler sayfamızı ziyaret ederek, ekran kartı sürücülerini yeniden yükleyiniz.

  • Cihazımdan cızırtı / parazit geliyor. Ne yapabilirim?

    Cihazınızın kullanımı sırasında bileşenlerden düşük frekanslı sesler duyulması normaldir. Ancak kullanımı etkileyen çok yüksek seviyede sürtünme, takılma, tıkırtı gibi seslerle karşılaşıyorsanız ürünün uzman teknisyenler tarafından incelenmesi için cihazınızı yetkili servisimize ulaştırmanızı öneririz.

  • Touchpad / Dokunmatik Yüzey çalışmıyor. Ne Yapabilirim?

    Klavye üzerinde yer alan FN ve F5 (bazı modellerde F1 veya F3) tuşlarına aynı anda basıp Touchpad’inizi etkin veya pasif hale getirebilirsiniz.

    Bazı modellerde Touchpad’in sol üst köşesinde yanan LED ışığı Touchpad’in kapalı olduğunu ifade eder; yeniden açmak için aynı bölgeye çift tıklayınız.

    Windows 10 üzerinden: BAŞLAT/AYARLAR/CİHAZLAR/DOKUNMATİK YÜZEY adımları üzerinden Touchpad’i açıp kapayabilirsiniz.

    Sürücüler sayfası üzerinden Touchpad sürücülerini yükleyebilirsiniz (Bazı modellerde sürücü ismi Serial IO veya Dokunmatik Fare Sürücüsü olarak geçmektedir).

Fatura
  • Faturamda nasıl değişiklik yapabilirim?

    Fatura değişikliği talepleriniz için 15 gün içinde muhasebe@monsternotebook.com adresine talebinizi iletebilirsiniz.

  • KDV muafiyetinden nasıl yararlanabilirim?

    Gelir İdaresi Başkanlığı’ndan almış olduğunuz KDV muafiyet yazısını veya KDV'den muaf olduğunuzu gösteren belgeyi kurumsal@monsternotebook.com.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.

  • Proforma fatura talebini nasıl gerçekleştirebilirim?

    Talebinizle ilgili detayları (ürün özellikleri, adet ve fatura bilgileriniz) kurumsal@monsternotebook.com.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.

Ücret İadesi
  • Ücret iadesi için nasıl başvuruda bulunabilirim?

    Satın almış olduğunuz ürünleri ilk 15 gün boyunca iade edebilirsiniz. Ücret iadesi başvurunuz için 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz.

  • Ücret iadesi hakkındaki başvurumun durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Ücret iadesi hakkındaki başvuru durumunuzu öğrenmek için 0850 255 11 11 No.’lu çağrı merkezimiz ile 7/24 iletişime geçebilirsiniz. Ücret iadenizin onaylanması durumunda ödeme tutarınız Hesap veya Banka Kartınıza 1 ile 10 iş günü içinde iade edilmektedir.

Ürün İadesi
  • Ürünümü nasıl iade edebilirim?

    Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

    Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartlara https://www.monsternotebook.com.tr/iptal-ve-iade-kosullari/ linkinden ulaşabilirsiniz. İlgili linkte bulunan şartlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

    Önemli Not: 15 günlük iade garantisi, Monster bilgisayarların blokzinciri işlemleri, kripto para madenciliği veya benzer amaçlarla kullanıldığının tespit edilmesi halinde geçersiz olacaktır.

Kampanya ve Duyurular
Oyun Kodu
  • Oyun kodu hakkında sorularımı nasıl ulaştırabilirim?

    Oyun kodu ile ilgili sorularınızı info@monsternotebook.com.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.

Sponsorluk
  • Sponsorluk başvurusunu nasıl gerçekleştirebilirim?

    İçerik ve iletişim bilgilerinizi ekleyerek talebinizi kurumsal@monsternotebook.com.tr adresimize e-posta ile göndermenizi rica ederiz.

Adres ve Çalışma Saatleri
İş Başvurusu
  • İş başvurusu / staj başvurusunu nasıl yapabilirim?

    Ekibimizden biri olmak istediğin için çok mutlu olduk. www.kariyer.net Monster Bilgisayar sayfasında yer alan açık pozisyonlara başvurabilirsiniz.

Çalıntı Kaydı
  • Çalıntı kaydını nasıl oluşturabilirim?

    Başınıza gelen bu üzücü olaydan ötürü geçmiş olsun dileklerimizi sunarız. Sistemimizde bir çalıntı kaydı açılabilmesi için, polis tutanağını destek@monsternotebook.com adresine iletebilirsiniz (Polis tutanağında ürün seri numarası ve modeli bulunmalıdır). Yetkili servislerimize getirilmesi durumunda cihaz tamir edilmeyecek ve ilgili emniyet birimine teslim edilecektir.

Diğer

Teknik Destek ile ilgili tüm sorularınız için destek@monsternotebook.com.tr adresinden, diğer tüm sorularınız için info@monsternotebook.com.tr e-posta adresi üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.