Müşteri Hizmetleri
Monitörle ilgili yaşamış olduğum bir sorunu teknik destek ekibini arayarak çok hızlı bir şekilde çözdüm. Gerçekten teknik destek ekibi harika çalışıyor. Monster seçme nedenim de buydu ve tekrar bu tercihimin doğru olduğunu görmüş oldum.
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet6Hayır2
Kesinlikle Tavsiye Ederim.
Çift ekran olarak kullaniyorum 2 side 240hz akıcılık muazzam kesinlikle pişman olunmicak bir ürün. Kötü yorum yapan'varsa kesinlikle rakip firmadır.
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet6Hayır4
A27 Mİ A32 Mİ SİZCE 165 HZ İLE 240 HZ ARASINDA FARK VARMI
A27 Mİ A32 Mİ SİZCE 165 HZ İLE 240 HZ ARASINDA FARK VARMI
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet5Hayır44
a32 mi yoksa a27 mi sizceee
a32 mi yoksa a27 mi sizceee ekran alamda bendee
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet4Hayır37
Monster Aryond A27
ÜRÜNDE ÖLÜ PİKSEL SORUNU YAŞAMADIM, UFAK DA OLSA IŞIK SIZMASI VE GHOSTİNG SORUNU VAR AMA BENİ RAHATSIZ ETMİYOR KUTUDAN ÇIKAN DP KABLOSU İLE 240 HZ ALABİLİYORSUNUZ FAKAT BENDE TİTREME YAPTI O YÜZDEN HDMI KABLO İLE 144 HZ ALIYORUM TİTREME VS Bİ DURUM KALMADI ALACAK OLANLAR BUNU DİKKATE ALMALI.
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet5Hayır14
MONİTÖR İYİ, KABLO KÖTÜ
Monster A5 V 13.5 kullanıcısıyım, bu monitörü aldım. Monitör hakkında en ufak bir kötü söz söyleyemem. Fakat benim notebookumun girişi mini display port. Kutu içinden HDMI ve Display Port çıkıyor. 240 hz destekleyen Display Port / Mini Port destekleyici kablo bulamadım. Monster'ın da böyle bir kablosu yok. Bu nedenle 240 hz kullanamıyorum. 144 hz kullanabiliyorum. Bence monster gibi köklü bir firmanın buna kesinlikle çözüm getirmesi gerekiyor ve hatta bir adım daha ileri götürerek çözüm getirmek zorundalar diyorum. Çünkü, bu benim hatam değil. Ancak monitör çok iyi, almanızı tavsiye ederim.
Teşekkür EderizOy OranlarıEvet9Hayır14